Sven. Muggen Sven.

Alltså, det är så farligt att sitta och bläddra bland webbutikerna när man har lite extra kosing på kontot. Jag är grymt sugen på nya kaffe- och temuggar, så den här muggen har mitt hjärta bankat lite extra för många gånger. Att det är en dalahäst på försämrar inte utseendet överhuvudtaget. Eftersom mina föräldrar är från Ludvika båda två, så har jag spenderat många somrar och vintrar i Dalarna och just Dalahästen är ju så fin och ett så vackert Dala-tecken, eller hur?

Men 250 kr för en mugg är nog ändå att ta i, det tycker jag trots att kosingen på kontot säger att jag har råd. Så muggen Sven får bli en drömkompis istället. Men visst är det kul att drömma?

Muggen Sven finns i underbara butiken Inreda.com

One thought on “Sven. Muggen Sven.

Kommentera

