Tealight Iron & Quilted cushion

Förra helgen var det nyöppning av Skimmelgården, en söt liten gårdsbutik som även har webbutik (www.skimmelgarden.se). Jag tog en promenad dit, eftersom jag inte har mer än en halvtimmas promenad dit. Jag har sökt efter kuddar till vår kökssoffa för att göra den mindre ”hård”. På Skimmelgården hittade jag en kudde från Green Gate som hjälpte mig på vägen. Jag fick även med mig två ”tealight”-lyktor hem, – även dem från Green Gate – så himla fina. Även en vit kanna fick läggas ner i påsen, men den visar jag en annan dag!

Häromdagen var jag på Gekås och där hittade jag kuddfodral som matchade den kudde jag köpte på Skimmelgården. Nu är det mysigt i soffan, och mina vänner kan lätt luta sig tillbaka och njuta av värmen och en kopp kaffe.

Kaffe-/Temuggar hittade jag på Gekås också. Endast 8.95 kr/st. Som hittat, alltså.

2 thoughts on “Tealight Iron & Quilted cushion

Kommentera

