Här är min arbetsplats

För er som inte vet, så jobbar jag 40% som fotograf i mitt eget företag, och i samband med vår flytt till huset uppfylldes en dröm – att ha en egen studio. I nedervåningen/källaren har jag ett stort rum med en toalett/förråd innanför till mitt förfogande. Hit kommer kunder av alla slag, men mest barnfamiljer förstås! Igår firades fars dag, vi firade min och mina systrars pappa genom att fika på övervåningen, och när alla var färdiga gick vi ner till studion och hade roligt en stund…:-)

2 thoughts on “Här är min arbetsplats

Kommentera

