Ballograf

Vi fortsätter att inreda studion. Idag har vi varit på Tingstad Cash och inhandlat lite kontorsmaterial. Det bästa inköpet var en adventsljusstake till fönstret i studion, samt en BALLOGRAFPENNA. Oh my god, vad vuxen man är när man har en sån…;-)

Jag har framkallat bilder på några av mina kunder och dessa bilder har jag fått hjälp av min dotter att sätta upp på väggen.

Imorgon skall jag och maken iväg på kakel-, klinkers-, handfat- och toalettletande. Vi tänkte besöka Hisingens Rör och Stigs Kakel (Kakeldaxgruppen). Svedbergs har tydligen 20% rabatt på hela sitt sortiment fram till den 20 november, så vi får kanske passa på!

Igår och idag har Dennis och Sonny varit här från Sjövalla Byggservice och tagit bort allt kakel och klinkers i badrummet. Badrumsmöbeln lade jag ut på Blocket igår eftermiddag, och om en liten stund kommer det ett par och hämtar den. Smidigt!!

Kommentera

