Fabriken

När man besöker Fabrikens blogg, möts man av följande text;

Varmt välkommen till fabriken som fokuserar
på att producera inredning och inspiration för slott som koja. Vi här på fabriken är ett gäng glada inredningsbloggare som regelbundet bloggar under
olika teman med inriktning på inredning, hus och hem. Vår tanke med fabriken är att tillsammans inspirera varandra och andra. Hoppas också du hittar nåt trevligt här i vår inspirationsfabrik!

Inne i Fabriken är jag och läser någon dag i veckan och jag inspireras hela tiden av detta torsdagstema som engagerar så många bloggare där ute. Så nu tänkte jag försöka på mig det jag också. Tema vecka 45 är sovrum, så vi kör en repris av vårt nyrenoverade sovrum som vi är SÅ nöjda med!

One thought on “Fabriken

  1. Sandra

    Vilket härligt sovrum ni har!!! Jag vill också göra i ordning vårat, jag gillar det som vi har det, tapetserade för två år sen när vi flyttade in och älskar min tapet, men det behövs mer detaljer, något på väggarna, en matta, mm mm.
    De där kakel, bad dusch, toa letandet är en djungel, men roligt men vad dyrt det kan vara med badrumsmöbler!!! Hoppas ni hittade vad ni ville ha!
    Har ni kollat Freeport i Kungsbacka???

    Ha en härlig söndag!!

    Svara

Kommentera

