Dörrkrans till jul

Minns ni när jag berättade att jag skulle göra något roligt, men som jag inte kunde berätta om?

Jag och mina systrar firade vår mammas födelsedag en dag före genom att bjuda med henne på en kurs i kransbindning. Det var Linneas blomsterhörna som anordnade en kurs i kransbindning i samarbete med Lets Deal. Floristen Diana och butiksägaren Nisse höll i en jättemysig kurs med mycket material och stor kunskap. Detta gör vi gärna igen! Och kransarna? Jo, inte så pjåkigt! 🙂

2 thoughts on “Dörrkrans till jul

  1. Villa Ell

    Jättefina kransar!!!
    Vilken rolig present, roligt att kunna göra något tillsammans ibland kan jag tycka det är svårt att hitta på presenter till exempel, pappa mormor, morfar, svärföräldrarna dom har ju liksom allt så detta var ju en kanon present!!

    Ha en fin kväll
    Kram

    Svara

Kommentera

