En (liten) känsla av vår.

Idag när jag kom hem efter att ha lämnat sonen på förskolan, så lyste solen så fint mellan träden i skogen bakom huset. Jag fick en liten energikick av detta så jag rensade bort utomhusbelysningen som suttit i granen och på räcket till trappen, och så rensade jag bort granris, sopade och så drog jag fram en gammal bänk till framsidan, lade fällarna på den och så gick jag in och gjorde mig en kopp kaffe.

Tyvärr var det lite för kallt för att det skulle kännas RIKTIGT vårigt, men en känsla fick jag och så sken ju solen så härligt i mina ögon! It may be zero degrees….but in my heart it’s spring….!

130220-006 130220-008 130220-011

One thought on “En (liten) känsla av vår.

Kommentera

