Vacker solnedgång

Ikväll är vi nere i källaren och grejar. Anders fixar med vårt nästa projekt i samarbete med Byggmax, och jag har sytt/justerat hissgardiner till vårt sällskapsrum här nere, medans barnen har lekt med Play-Do, spelat Wii och nu kollar de film innan det är dags att gå upp och kolla på Andra chansen.

Vi bor uppe på en höjd, eller uppe på ett berg, som barnen säger. Hur som haver, så har vi en underbar utsikt över ”dalen” och när solen går ner är det ibland så vackert så man tappar andan. Jag längtar verkligen tills vi kan sitta ute på altanen och se på solnedgången….

130302-030 130302-031

2 thoughts on “Vacker solnedgång

  1. Sandra

    Ser verkligen vackert ut! Visst är det härligt med dessa våriga promenader!!! Såklart du kan äta dom biskvierna för det är ju lchf biskvier… Jag försöker också vara bättre på att avstå det där goda men man måste unna sig också annars blir jag lite halvgalen om det är strängt förbjudet att inte äta onyttigt!!! Och när man är hemma är det lite extra svårt!
    Hur går det på jobbfronten?
    Tack vi hade en jättetrevlig kväll igår, så skönt att få gå bort och vara barnfria, man behöver det också!
    Kram Sandra

    Svara
  2. Fröken Gredelin

    Men vilken härlig utsikt! Kan förstå att ni njuter:) Ert sovrum var ju så snyggt! Ibland lyckas jag förtränga hur jobbigt och slitigt vi hade det när vi stod mitt uppe i renoveringen och då tycker jag att det vore roligt att få fixa helt efter eget huvud…sedan minns jag att jag avskydde varenda minut av eländet (och vi hade maximal oflyt med läckande rör m.m..). Nu får det räcka att surfa runt hos er andra som grejar och ta del av era resultat istället:)

    Svara

Kommentera

