Kur mot torra händer

Det kanske inte syns så där jätteväl på bilden, men mina händer är enormt torra och fnasiga, även i handflatorna. För två veckor sedan (precis innan jag gick in på intervjun för jobbet jag skall börja med på måndag!) var jag inne i en butik på Kungsgatan som heter Grönbergs interiör. En jättemysig butik, med mycket vackert! Där hittade jag olika typer av handkrämer som jag stod och luktade på och jag fastnade för en som heter Crabtree & Evelyn Gardeners Hand therapy. Jag gick ut ur butiken utan någonting, men på måndag skall jag nog svänga förbi när jag har slutat jobbet…eller varför inte smita in på lunchrasten, jag har bara några sekunders gångväg till den här butiken! 🙂

20130315-162115.jpg

crabtree-evelyn-gardeners-scrub-cleanser-pump_250x250 shopcrabtree_1963_11826018_250x250

One thought on “Kur mot torra händer

  1. Sandra

    Det där märket har jag sett någon gång innan… Lustigt att du tipsade och sen i tidningen! Jag vet att jag sett det med Lavendel doft, jag är inte stort fan av lavendel doft på produkter tycker det är för starkt, är emot lite för starka dofter på krämer! Men lavendel i trädgården är fint!!!
    Vilken söt uggla ni fick med er från Plantagen, man kommer alltid hem med mer därifrån… Precis som Ikea!!
    Kan tänka mig att elva år har gått fort… Vilken charmig kille Jacob är!
    Hur känns det nu att starta jobbet på måndag??? Dansar du med ett glas rött igen 🙂
    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kram

    PSssst du har mail

    Svara

Kommentera

