Matta till tvättstugan och söt skylt

Jag var en sväng på Backaplan idag och köpte födelsedagspresenter. Då slank jag även in på Mattlandet och kikade på matta till tvättstugan. Jag är inne på schackrutigt, medans Anders hellre vill ha mörkgrått. Vad säger ni?

Inne i leksaksaffären hittade jag den söta skylten, affären heter Nids 4 Kids! Förlåt för kass bildkvalité men det är svårt inne i affärer. 🙂

20130316-194725.jpg

20130316-194737.jpg

20130316-194752.jpg

One thought on “Matta till tvättstugan och söt skylt

  1. Sandra

    Jag röstar för den schackrutiga!!! Snygg!!!
    Så duktig han är din man med att fixa och dona… Skönt att bli av med kyl och frys!
    Hehe det kan vara tröttsamt att vara på kalas då får man ta sig en liten tupplur!!
    Så kul med ett bröllopsuppdrag!
    Ha en skön em

    Kram

    Svara

Kommentera

