Snyggt till vilket rum som helst

Förlåt min frånvaro, men jag har börjat ett nytt jobb den här veckan och är mer död än levande! På det skall man vara en älskvärd hustru, en tålmodig mor och en rolig vän! FÖRLÅT dem jag någonsin tänkt tanken ”Herregud, vilken tråkig typ” om. Jag har lärt mig min läxa!

MEN! Jag har haft en superbra första vecka på jobbet, känner mig mer än välkommen och min närmaste arbetskamrat är en riktig pärla med en ängels tålamod och en uppslagsboks kunskap och erfarenhet! Halleluja för Cathrine!

Idag har golvläggaren varit här men jag kom på att ta kort först när det blev riktigt mörkt, så bild får vänta till i morgon. Men nu skall ni få se vad jag fastnat för, och det är något så fantastiskt spännande som en….strömbrytare!!

Hoppas ni har haft en skön vecka och att ni avslutar arbetsveckan på det sätt ni tycker är skönast. Imorgon har vi städdag i vägföreningen och det vore väl skam om vägföreningens nya kassör (!!!) inte dök upp…sen på eftermiddagen drar jag upp till Uddevalla för ett fotouppdrag, det är en vigsel som skall förevigas!

Trevlig helg och massa kramar!

2 thoughts on “Snyggt till vilket rum som helst

  1. På Selmas gata

    Så du har börjat på nya jobbet nu alltså! Heja! Men man blir ju sannerligen helt utslagen när man börjar med något nytt, och kanske ännu mer när man också hör lite dåligt, då är man ju så koncentrerad hela tiden. Då FÅR man vara lite ”tråkig” *fniss* Städdagar är väl inte det roligaste men det är ju lite mysigt att umgås med grannarna lite och sådär, och lycka till med vigseln!
    Trevlig helg till dig också! Kramen!

    Svara
  2. Johanna

    Ett jättegrattis till det nya jobbet, härligt att höra att du trivs 🙂 Då din blogg tillhör min dagliga ”bloggrunda” så har rundan varit kort 😉 Men du ska må bra och ha ork i första hand, jag får ha tålamod helt enkelt 😉
    Ang. lampknappen, ska du ha en sån på lilla toan? Passar ju perfekt där ju 😀
    Kram på dig och stressa inte ihjäl dig nu!

    Svara

Kommentera

