Ernst – handduken

Visst har Ernst smugit sig in även i ditt hjärta? För även om han i början kändes lite väl överdriven är hans citat några av de härligaste i vår tid, tycker jag.

”- Här sitter jag och känner in rummet.
– Färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst.
– Någon har sagt att hörn är problem men jag håller inte riktigt med.
– I det enkla bor det vackra.”

I fredags fick jag handduken på posten som är signerad ERNST. Sköna färger, passar bra nu till påsk!

130324-047 130324-043

Kommentera

