Dekorativt i hallen

Den där lilla gröna växten i lerkrukan for illa av att stå inne i glasklockan, den började tyvärr mögla på sina ställen, kanske var jag för slarvig med att ge den ordentligt med syre ibland? Jag flyttade iallafall ut den till köksbordet och istället, när jag var på Plantagen häromdagen, köpte jag ett litet keramikhjärta och en burk torkade blommor. Min materiella lycka fick sig en boost och man har något fint att lägga ögonen på när man kommer in genom dörren.

Synd bara att vi är så slarviga och lägger allt (post, nycklar, vantar, leksakståg osv) där, så man knappt kan se det vackra! Men det bortser vi ifrån här, för här på dessa bilder har jag sopat bort alla spår av nyss nämnda föremål….;-)

130402-042
130402-004 130402-007

One thought on “Dekorativt i hallen

  1. Sandra

    Oj oj oj det där känner jag igen att vantar, post mm ja all skit hamnar på ett sådant ställe…
    Ja bättre att ha de torkade blommorna i glaset eller så får du komma ihåg att lufta växterna 😉
    Hoppas att du hade en skön påsk…
    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    Svara

Kommentera

