Nu blir det fredagsmys

Veckans sista arbetsdag, eftermiddag, det duggregnar och jag är ordentligt fredagstrött. Men så minns jag Hannahs ord i morse ”Mamma, Elias kommer börja gråta nu när du går, det gör han alltid”. Jag tittade då på Elias, och han nickade instämmande med darrande underläpp och den lilla blåtiran över ögat som han åsamkade sig häromdagen. Mitt hjärta smälte och jag sa ”Ikväll köper vi glass, eller hur Elias?”

– Jaaa…jag vill ha sändvish!

Och om Elias säger så, då blir det så….

3 thoughts on “Nu blir det fredagsmys

  1. Jessica

    Jag är helt såld på glass 🙂
    Kan inte nöja mig med en eller 2… En liter åt gången är ingenting… 🙂
    Ha en mysig fredag.
    Stor kram
    Jessica

    Svara
  2. Sandra

    Ååååå lille killen… Så gott med en sändvish 🙂
    Ja idag är det lite fredags feeling här hemma, jag har jobbat idag…
    Ikväll blir det tacos, var ett tag sen vi hade det!
    Fin tapetbit du fick av din granne…
    Du har fått så himlans fint på toaletten där hemma:)
    Vad har ni för helg planer??
    Hur går det på jobbet???
    Kram Sandra

    Svara
  3. Sandra

    Hehe min man får ingen lugn helg, här läggs det golv 🙂 eller ja det tar inte honom så lång tid att lägga golv… Han är ju snickare i grund och botten!
    Men det sura va att i ett helt paket så var varenda bräda söndrig, kantad i kanterna så man inte kunde ”pussla” ihop brädorna! Så han fick glatt åka till Kungsbacka och köpa ett till…
    Så härligt med en ledig helg och att svärmor kommer och tar hand om barnen… Gillas säkert från båda håll 😉
    Ja just det… Deklarationen, yes i år är det bara att klicka och godkänna! Läste att du hade en del med företaget mm… Lycka till

    Ha en härlig kväll
    Kram på dig

    Svara

Kommentera

