Oh these memories…

Igår när Anders fick köra ner till affären när jag kom hem eftersom jag glömt det viktigaste, så dukade jag upp lite ”tapas”, chorizo, Serrano, svarta och gröna oliver, fetaost….

När vi firade 5-årig bröllopsdag bjöd jag Anders på en resa till Rom och det var nog vår bästa resa någonsin. Vilken stad, vilken mat, vilken kultur, vilken natur! Italien är det självklara valet när vi åker själva igen! I alla fall, jag visar i detta inlägg en bild på vår tapastallrik i går kväll, samt några bilder från vår Rom-resa. Åh, jag vill tillbaka!

130420-017

110917-016 110915-074 110917-308 110917-300 110917-060

One thought on “Oh these memories…

  1. Sandra

    Italien låter ljuvligt… Sist jag var där var jag 11 år, ja ett tag sen alltså hehe…
    Tack för din grattis hälsning!
    Vilken helg vi har haft, detta vädret har verkligen varit underbart! Visst är det härligt att ta ett varv i trädgården 🙂 vi har några enstaka nya små träd… Jag vill också ”bygga upp” en trädgård men jag får väl ta ytterligare en sommar att fundera… Med mitt tålamod så vill jag ju helst att allt ska blomma och växa ca 1 meter över natten! Jag har fått några perenner från min pappa som han har delat på från sin trädgård!
    Ha en skön start på veckan
    Kram Sandra
    Pss… Ska vi kolla kalendern och boka något 🙂 nu låter jag lite busy igen hihi men det är alltid typiskt att det händer en massa på samma gång…

    Svara

Kommentera

