Framsteg i tvättstugan

Kan ni tänka er, att JAG har tapetserat? Dock endast tre små våder ovanför bänken i tvättstugan, men ÄNDÅ. Tapetsering, liksom.

Jag fick ju några ”snuttar” av en underbar Pip-tapet av min granne, och jag funderade lite på vad jag skulle göra med den. Så här blev det.

I lördags morse fick jag hjälp av Hannah och hennes kompis Melvin med att klippa ut passande bitar från den ljusa tapeten jag fick av grannen, samt av rullen som blev över efter tapetseringen på lilla toaletten. Dessa fick de sätta in i vita ramar, som sedan kom upp på väggen mot köket, inne i tvättstugan.

Sommar året runt, i tvättstugan i alla fall. Underbart….

130420-027 130420-022 130420-033 130420-080

130422-019

One thought on “Framsteg i tvättstugan

  1. På Selmas gata-inredning, DIY

    Skitsnyggt! Älskar den där tapeten! Jag klippte bland annat ut några fjärilar och fäste en magnetremsa bakpå- vips så hade jag vackra kylskåpsmagneter! Jag skulle vilja tapetsera ett rum (eller delar av det) i just Pip:s . Kul när man kan förändra med tapet!

    Hoppas allt är gott med dig och familjen och att du fortfarande trivs på nya jobbet! Kram/Tanja

    Svara

Kommentera

