Mina små juveler

Vädret är fortfarande ljuvligt, men det blåser kallt i vinden, så jag håller mig inomhus och jobbar bort tvätthögarna! Tvätten får dock hålla sig utomhus och torka, för visst är det underbart med tvätt som doftar svagt av sköljmedel och frisk luft?

Mina små juveler har lekt jättebra under dagen, men nu kom de in från studsmattan, Elias hade kissat på sig och de hade så där hysteriska skratt och skrik så jag fick dåndimpen. Jag anade vart det barkade hän, så jag stoppade i dem varsin banan (som de sedan satte i håret) och nu sitter de i badet och blåser vatten på varandra med varsin snorkel. 🙂

131220  131232

Kommentera

