Så himla fin

Idag var min storasyster Jenny och hennes två barn Julia (14) och Jacob (11) här.

För några dagar sedan tog jag och Anders ner de stora furumöblerna från den skrangliga altanen och placerade dem intill huset precis nedanför altanen istället. Där satt vi ikväll och fikade efter hamburgermiddagen. Och Jenny lånade min kamera (man ser ju henne i spegelbilden från Julias glasögon!) och tog en bild på Julia som jag tyckte blev så fin. Kanske för att Julia ÄR SÅ FIN!

Hon är världens goaste tjej. Fantasifull, omtänksam, sprallig, klok och glad. Tyvärr fick jag ingen bra bild på Jacob idag, men jag har minst lika många superlativ över till honom! 🙂

130515 035

One thought on “Så himla fin

  1. Jenny

    Tack älskade syster för de fina orden om mina barn! Dina två trollungar är minst lika fina de! ❤
    Hoppas någonting av läxan gick in för Hannah, hon var lite väl trött just då och ville helst av allt bara ut och hoppa studsmatta 😄
    Tack för god mat och en mysig kväll. Löööve yö!

    Svara

Kommentera

