En av de största.

Det här mina vänner, det här. Det här är en av mitt livs största kärlekar. En tjej som jag aldrig trodde jag skulle få träffa. Att jag, med allt jag bär med mig, skulle kunna bli med barn, att få bära, och föda ett barn. Den vackraste. ”En sån liten docka” som min pappa sa när han såg henne första gången.

Hannah är min bekräftelse på att det är möjligt. Min dotter, den starka, envisa, känsliga, empatiska, tuffa och vackra. Och full av kärlek, tvivel, tankar och känslor. Se bara. Det här mina vänner. Det här är en av mitt livs största kärlekar och jag är så lycklig för att hon finns, och att just HON kom till mig.

130517 017

130517 020

130517 022

130517 025

2 thoughts on “En av de största.

  1. Sandra

    Så fint du beskriver jag blir alldeles rörd… Snyft snyft….

    Revor??? Jag lusläste det på någon trädgårdssida!!! Nä jag har köpt små plantor..
    Man ska förvara revor?? Låter jobbigt 😉 eller???

    Kram

    Svara

Kommentera

