En riktigt härlig kväll!

130520 008

Jag vet inte riktigt vad jag tänkte, när jag drog ut handjagaren…och klippte säkert 500 kvm gräsmatta! Men gött var det, somnade gott…

130520 009

Vår Smultronshersmin ser inte ut att må så där jättebra. Även den, precis som löjtnantshjärtat ser ut att vara angripet av harar! Hoppas den lilla daggkåpan växer sig stor och stark och skyddar shersminen!

130520 057

Brudspirean ser ut att må bra, trots skuggan!

130520 058

130520 069

Igår kväll var det ju såååå härligt väder och jag önskar mig såna kvällar hela sommaren! 🙂

130520 077

Både Kristian (på bilden) och Kerstin skuttade/sprang/satt bredvid mig under hela tiden jag var ute och grejade i rabatten!

130520 078

Någon som vet vad detta är? Det växer sig större och större, precis i en liten sänka av vår gräsmatta, i utkanten av trädgården, där det är väldigt fuktigt!

130520 084

Titta, där nere i det lilla röda söta huset bor mina älskade Susanne och Magnus!

      

One thought on “En riktigt härlig kväll!

  1. lisa wendel

    svalört. fruktansvärt jobbig att bli av med på platser där jag inte vill ha den. äckligaste rötterna, med en liten böna längst ner. gillar du den, är det bara att komma och plocka hos mig!! haha jag skulle säga att det är ett ogräs. men som alla ogräs, kan det vara vackert på de rätt platserna. ett ogräs blir till i betraktarens ögon, frågar du mig.

    Svara

Kommentera

