Nu blev det kvällen

Imorgon åker Hannah till Strömstad och Norge med sin farmor, jag och Elias har inga planer, men om jag känner min son rätt vill han att jag skall hoppa studsmatta med honom…:-)

Det är ju inte klokt vad eftermiddagarna efter jobbet går fort! Men nu har ju denna eftermiddagen bjudit på både veterinärbesök och besök på Rödbo plantskola! Det blev en japansk lönn, JIPPIE vad jag är glad!! Sen blev det lite annat också, men det visar jag en annan dag.

Det blommar lite lätt överallt i trädgården. Smultron och jordgubbsplantor, liljekonvaljer, hundkex och så var det ju då den där röda blomman. Jag vet inte vad den heter – vet någon av er??

130602 047 130602 059 130602 062 130602 064 130602 069

One thought on “Nu blev det kvällen

  1. Mia

    Oj vad vackra bilder! Tack för tipset om badrumsblandare. Vi kommer inte välja Ikeas även om den var snygg utan köpa genom vår hantverkare.

    Svara

Kommentera

