Med Elias på stranden

I lördags förmiddag åkte jag och Elias till Säve och hämtade min systerdotter Julia som sovit över i tält hos sin kompis med 10 (!!) andra ungdomar och sedan drog vi ner till Stråvalla.

Det var lite småkyligt när vi kom ner, men sedan sprack molntäcket upp och solen fick värma oss. Jag fick färg i ansiktet. Igen. Jag och Elias var nere vid havet en stund, tillsammans med min mamma, systerson och hans kompis. När de andra tre åkte hem stannade jag och Elias kvar. Han ÄLSKAR havet. Han ÄLSKAR sanden. Och han älskar att vara med mig, så det är väl som man säger. Alla goda ting är tre….:-)

130609 003 130609 007 130609 010  130609 015 130609 035 130609 036

Kommentera

