Efter regn kommer solsken

Igår vräkte regnet ner under någon timma, medans vi hade kalas för Hannah. Anders familj kom, samt mina systrar. Barnens faster Kerstin (ja hon heter samma som vår katt) tog med sig barnen och deras kusin Rasmus ut i regnet och hoppade i poolen (helt galen är hon!) och på kvällen när de åkt hem kom solen fram och jag satte ner liljorna jag fått från svärmors trädgård.

Det är ju det jag säger – dessa kvällar! De som man kommer bära med sig ända in i december, som kommer värma mig de dagar allt känns mörkt och kallt!

I morse åkte min lilla tjej iväg på sitt första fritidsläger – spänd, förväntansfull och pirrig!! De kommer ha det toppen, tror jag absolut.

130616 009

Min älskade tvillingsyster Milla och mina älskade barn…

130616 007

Kladdkaka med grädde och svenska jordgubbar!

130616 014

Elias pedagoger på förskolan har satt ihop ett jättefint häfte över ett projekt de har haft tillsammans med barnen under ett år – rörelseprojektet. Helt underbart att läsa och se. Farmor, som är förskolepedagog själv, lånade hem det som inspiration!

130616 044

Fläderbusken börjar blomma…

130616 025 130616 037 130616 040

130616 039

Undrar om jag kan skörda potatisen till midsommar?

 
Kommentera

