En ängel flög förbi

Som ett tecken började hela hästskon blomma igår. En ängel strödde lite växtnäring över dem, tror jag….

Titta, min löjtnantshjärta blommar, trots att jag gav upp hoppet eftersom jag trodde rådjuren ätit upp den! Och trädgårdsmalvan, ser ni?? Prästkragen lyser starkt, men Mjölkklockan har ännu inte börjat blomma. Det skall bli riktigt spännande att se vad det blir för färg, för det har jag glömt av vad det var jag valde!

Plymspirean ser däremot väldigt ledsen ut, vet inte om det beror på att den blommat över, eller om det är för att det är så BLÖTT.

130625 002

130625 005

130625 006

130625 007

130625 018

3 thoughts on “En ängel flög förbi

  1. Min plats i solen

    Vilken härlig blomning hos dig! 🙂 Här har regnet vräkt ner hela dagen och de känns faktiskt helt ok. Vet att trädgården behöver det där regnet. Så att vi får njuta av ännu mer härlig blomning. 🙂

    Sköt om dig och njut av fina sommardagar!♥

    Kram Lotta

    Svara
  2. Linda

    Visst är det underbart att se sina blommor växa och slå ut. Speciellt eftersom du har rådjur i farten. Min löjtnadshjärta blir bara mindre och mindre. I år har den nästan inga blommor alls. Det är lite synd….
    Kram Linda

    Svara
  3. inredningsvis.se

    WOW vilka somriga härliga bilder:)

    Om du gillar moderna mönster kan du kolla in min blogg:)

    Jag önskar en skön sommarhelg

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    Svara

Kommentera

