Tråd och sax

God afton på er allihop!

Idag har jag tagit det så lugnt som man bara kan göra! Jag följde med till Landvetter och lämnade hästen Alva hos Lina, sedan var jag hemma en stund innan jag åkte till Coop med Susanne och handlade. Ikväll har de bjudit på middag och filmvisning och vid 21-tiden var filmen (Oblivion med Tom Cruise) klar och jag promenerade hem. Filmen var förresten inget vidare….

Katterna har varit lika sega som jag, först nu som de bemödade sig att gå ut. Lugnt och skönt alltså! Nästan så jag blir sugen på att ta fram min symaskin. Men jag får nöja mig med den här fina trådrullen med tråd och den söta saxen som jag köpte under Hemlängtans 4-årsfirande. Ett riktigt fint stilleben, samtidigt som jag kan komma på många olika användningsområden med den!

130730 025

One thought on “Tråd och sax

  1. Sandra

    Lite sommar shopping 🙂 blir ett fint fat att lägga upp mat på och rullen är fin som den är..
    Hoppas att du känner dig bättre idag och njuter så gott du kan… Det är bra att få sakna dom små liven eller hur 🙂

    Jag är inte så förtjust i Tom Cruise filmer så
    Oftast väljer jag bort dom… Men någon bra måste han väl ändå gjort 😉

    Kram på dig
    Sandra

    Svara

Kommentera

