Mer från Hemlängtan

Smyckeskrin, litet skrin för torkad lavendel, en förvaring för sommarens favoritsnäcka eller sten. Möjligheterna är oändliga. Men just detta skrin kommer först och främst förvara mina hörapparater, örhängen och ringar när jag sover…

Om några timmar kommer familjen hem, jag vet inte riktigt när, eftersom Anders telefon har laddat ur sig. Jag har tagit det hyfsat lugnt de här dagarna, men idag har jag städat lite grann.

Imorgon väntar överraskningen för min älskade man som fyller 35 den 15 augusti….130730 020 130730 019

Kommentera

