Kryddor i Kockum

Sista semesterveckan. Vi har haft underbara semesterveckor med vackert väder och många upplevelser. Mycket sol och bad och det är detta vi kommer ta med oss in i den mörka hösten och vintern!

Den här baljan använder jag ibland vid babyfotograferingar, bland annat har en flicka vid namn Elin suttit i den. Men nu i sommar agerar den kryddburk. Ja, ni fattar. Persilja, timjan och rosmarin slåss om utrymmet i den underbara baljan från Kockum.

När jag var nere hos mina föräldrar i husvagnen senast såg jag den underbart söta kastrullen från Kockum. Undrar hur jag skall få hit den utan att de märker att den är borta….?

130730 048 130730 052

One thought on “Kryddor i Kockum

  1. I Tages trädgård

    Så fint med kryddor i Kockums! Ja, det är en underbar sommar vi har. Själv började jag jobba idag, men det kändes helt ok efter allt härligt vi hunnit med. Du, hur går det förresten med färgvalet till vimpeln? Kram Hanna

    Svara

Kommentera

