En dags paus.

Idag har jag något så kopiöst ont i min vänstra sida av nacken och axeln. Jag blir tokig. Humöret har inte varit på topp alls! Sur och grinig blir man ju av att gå runt och ha ont hela tiden!

Hannah skall få sova över hos kusin Melvin ikväll, vi skall åka dit och lämna henne, och även passa på att åka ut till havet och bada då. Det har lovats regn och åskam, men just här över Larsered har solen skinit hela dagen. Underbart!

Den här bruna flaskan fick jag av min söta fina granne för någon vecka sedan. Den passade inte riktigt in hos henne, sa hon. Hos mig fick den en självklar plats…

Snäckorna plockade jag och barnen när vi var och badade i Strömstad!

130805 003 130805 005

Kommentera

