Det magiska ljuset

VI har haft tre underbara dagar på Öland. I fredags kväll tog vi campingbilen och for iväg och vi kom fram först mitt i natten.

För några dagar sedan fick jag nys om något som kallas ”Golden hour”, och det finns även en app som man kan ladda ner, för att få hjälp att hitta den tid på dagen då ljuset är som vackrast för att fotografera. Visst har jag sett vackert ljus förut, men på Öland var ljuset verkligen magiskt. Jag har sällan gått ner i varv så fort som jag gjorde första kvällen på Öland, när vi tillsammans gick ner till stranden och bara gick…och gick…och gick. Helt ensamma på hela Böda sand.

Det finns säkert 50 bilder jag vill visa er, men jag måste få tid att sålla och redigera, så jag visar bara de två absoluta favoriterna. På mina barn förstås. ❤

130820 049 130820 119

One thought on “Det magiska ljuset

  1. Sandra

    Har du tre inlägg från mig så har jag inte gått och blivit galen under sommaren men tekniken är inte med mig idag…
    Så coolt att det finns en speciell tid för ett vackert ljus, själv föredrar jag mörkret när jag kan sova hehe hehe
    nädå hösten är min favvo årstid!

    Så trevligt med en mini trip till Öland! undra om jag kommer dit någondag, nästa år kanske!
    Nu har inskloningen börjat och ja det verkar gå bra än så länge i alla fall men vi får ta och boka en fika snart…

    ha en toppen dag
    Kram Sandra

    Svara

Kommentera

