Nytt badrum igen?

Nej, jag bara skojar. Men faktiskt, så har vi ett badrum/toalett även nere i källaren, innanför min fotostudio. Den skulle jag vilja piffa till för att stolt kunna erbjuda mina kunder förstklassig service med dusch/badkar, toalett, sminkbord och även skötbord (för de minsta och yngsta kunderna!)

När vi renoverade vårt badrum i vintras så var vi inne på ett tiotal hemsidor och företag som säljer badrumsmöbler, och tillbehör. Ett av alla dessa sidor med allt för badrum var badlagret.se, en outletbutik på nätet, som även har en fysisk butik både i Kungsbacka och Halmstad.

Om jag fick välja helt fritt skulle jag lätt kunna tänka mig att inreda badrummet där nere i källaren till en riktig spa-anläggning, med massagedusch eller massageduschkar, synliga trädetaljer, mosaikkakel och spotlights i taket. Och jag hade lätt köpt allt från Badlagret denna gång, eftersom flera bekanta har tipsat om just denna sida i samband med vår badrumsrenovering!

Kommentera

