Den bästa presenten

Visste ni att jag har världens bästa gums i mitt liv?

När jag och Anders gifte oss, 15 juli 2006, så var Anna-Karin såklart bjuden till vårt bröllop. Trots att hon inte tycker om det, så höll hon ett litet tal till oss som avslutades med att hennes lillasyster Elin och hennes vän Coffe kom in och sjöng och spelade ”Kärleken förde oss samman” för mig och Anders. Jag grät som jag aldrig gjort förr, jag var så lycklig, dels för att jag fått gifta mig med världens bästa man, och sedan få höra min absoluta favoritlåt på min bröllopsfest (Anders ville helst inte ha Uffe med i kyrkan…).

Anna-Karin har alltid haft de mest genomtänkta presenterna, både till mig och till Hannah och Elias. Så även denna gång.

Anna-Karin har en dold talang – hon målar otroligt bra! Hon har två tavlor hemma som hon målat, och jag bara ÄLSKAR dem. Jag har frågat henne om jag inte kan få ta med henne till Panduro och köpa canvas och färger och så målar hon en likadan till mig, och hon har sagt, att visst kan hon det.

I förrgår kom hon på besök. Med världens finaste och bästa present, och jag började såklart lipa av lycka och tacksamhet. Hon är världens mest omtänksamma, och alla de ord som omringar målningen står för vad hon är!

Visst är målningen fantastisk? Visst är HON fantastisk?

130824 019 130824 011

Kommentera

