Vimpel från Bag[erica]

Att det har varit en vinnarperiod för mig har inte gått någon obemärkt förbi va? Helt otroligt lyckligt lottad har jag varit och jag är så tacksam för dessa fina presenter som dimper ner i brevlådan de mest tunga dagarna jag har! Det är som om de visste, att idag har Cissi en jobbig dag, nu skyndar vi oss till brevlådan!

Denna fina vimpel vann jag i bloggen ”I Tages trädgård”, när bloggaren Hanna hade en tävling i samarbete med duktiga Erica med webbutiken bag[Erica]. I Tages trädgård är verkligen en av mina favoritbloggar! Gå in och hälsa på, vet ja!

Vimpeln kommer få hedersplatsen på väggen vid altanen när den är nybyggd!
130821 005

130821 006

One thought on “Vimpel från Bag[erica]

  1. I Tages trädgård

    Så fin den blev, kul att du blev nöjd! Erica är superduktig, eller hur? Tack för dina fina ord om min blogg, jag blir så glad för dem! Stor kram från Hanna (Ps, kul med alla dina inlägg om Öland, jag är uppvuxen där och har tillbringat alla mina somrar på norra Öland:)

    Svara

Kommentera

