Lyckornas Hem & Trädgård fyller 1 år!

lyckornashem1ar
Jag tror jag spricker av stolthet och glädje! Min favoritbutik Hemlängtan vill sponsra mig och min blogg när bloggen nu fyller 1 år, med en utlottning av ett sopset med kort skaft i valfri färg (det finns vit och svart).

För att vara med i tävlingen behöver du bara motivera vilket inlägg i bloggen Lyckornas Hem & Trädgård som är din favorit – och varför!
För att få en extra lott, så gillar du Hemlängtans butik på Facebook!

Tävlingen avslutas på söndag den 8 september kl 12:00. Lycka till!

One thought on “Lyckornas Hem & Trädgård fyller 1 år!

  1. Sandra

    Jag gillar och läser alla dina inlägg, men om jag (måste) välja så blir det inlägget i mars med din nya Pappelina matta, för det var då vi sågs första gången 🙂

    Kram

    Svara

Kommentera

