Vackraste Hannah!

Jag hoppas ni får en härlig helg i sensommarens tecken. Vilken härlig septembermånad vi har haft hittills!

Idag drog jag igång helgen med att spruta första lagret på en av stolarna, sedan rensade jag ogräs och till sist tog jag med min älskade tjej på en fotopromenad. Hon fotades glatt i sin nya stickade kofta. Jag köpte av misstag en storlek för stor, men hon var glad ändå och ville inte byta, så då får den vara för stor ett litet tag.

Imorgon är det ridskola för henne, och samtidigt är Anders med Elias på simskolan.

Anders skall sedan spendera resten av dagen med målarpenseln i hand, så jag har bokat biobiljetter till mig och barnen, vi skall se Smurfarna 2 i 3D. Men innan dess skall jag försöka hinna med att måla ännu en stol och njuta av helgen.

Ha en underbar helg allihop! Och håller ni inte med om att hon är fin, min älskade dotter?

130913 005

130913 026

130913 058

130913 059

Kommentera

