Ljuslykta från IKEA

Det verkar som mina önskningar kom i uppfyllelse när jag önskade mig solsken igen!

Men jag vill ändå visa de små söta lyktorna jag köpte på IKEA för 19 kr/st. De ger ett supermysigt sken i köket när jag sitter vid köksbordet, eller lagar mat!

Men nu får jag spara på krutet lite, för i mitten av oktober åker jag till Gekås för att handla julklappar och då kanske jag hittar något mer att förgylla de mörka vintermånaderna med!

130918 042

 

One thought on “Ljuslykta från IKEA

  1. Sandra

    Ikea är allt bra ibland 🙂 fina!
    Jag funderar på Ullared inför jul men det är typ bara till Noah isf! Och då känns det nästan ”billigare” att handla hemma!

    Ses imon 🙂
    Kram

    Svara

Kommentera

