En helg att älska

För en timme sedan kom jag hem, fulltankad av energi. Två dygn med mina älskade vänner är som balsam för själen. Skratt, allvar, prat, god mat, djupa tankar och ännu mer skratt är något som varje människa borde få ha i sitt liv. Jag är så lycklig för dessa vänner, så ni anar inte!

Kameran var inte med så mycket denna helgen, den låg mest nedpackad i väskan, eller så LÅG den bara där bredvid mig. Men i morse när vi tog Eddie på hans morgonpromenad följde den med, och jag har sagt det förut, och säger det igen. Höstens färgskiftningar är MAGISKA. Precis som denna helgen med magiskt fina vänner…

131006 012 131006 013 131006 017 131006 038 131006 046 131006 049

2 thoughts on “En helg att älska

  1. Min plats i solen

    Vilken underbar helg tillsammans med fina vänner! Vänskap är sannerligen en av livets stora skatter och vilken kraft det ger att vara omgiven av vänner. Jag hoppas att du har tagit med dig energin in i den nya veckan. Sköt om dig!♥

    Kram Lotta

    Svara

Kommentera

