Ferm Living Harlequin Tapet

I helgen börjar äntligen det stora arbetet med att renovera vardagsrummet, och självklart är jag flera veckor fram i tiden, när allt är tapetserat, golvlagt och målat! Men vi börjar i liten skala och försöker få ner lite möbler i källaren. Det betyder att jag måste tömma vitrinskåpet, vilket egentligen inte borde ta så lång tid, för vi har kraschat rätt många vinglas under åren och inte unnat oss nytt.

Och om vi då skall fortsätta på den där INREDNINGSSTIGEN så har jag hittat MIN tapet. Och jag säger MIN, för när jag visade den för Anders första gången för någon vecka sedan blev han inte överförtjust. Att den är mintgrön kanske är något som avskräcker. Men jag är inte den som är den, jag kan sträcka mig till samma tapet, men i grått…

Se bara, ni kan väl se hur fina alla mina gamla möbler och klenoder kommer bli mot en sådan här tapet?

Ikväll sitter jag med ett glas rött vin och en liten bit parmesan framför datorn och surfar runt och finner inspiration i det mesta! Jag firar med pizza ikväll, kanske inte det smartaste, men jag tyckte det kändes ok, med tanke på att jag gått ner nästan 2,5 kg denna veckan…:-)

Ha nu en underbar fredagskväll och helg, jag skall FÖRSÖKA bli en bättre bloggare, men det är tomt på inspiration och motivation i perioder. Jag hoppas ni hänger med ändå!

Kram, Cissi

LysVintage Hamburg

ferm-living-harlequin-wallpaper-mint

01

Kommentera

