Ljus på bordet

God morgon på er!

Uppe med tuppen är man när man har en mycket morgonpigg son. Men det gäller att ta tillvara på dagen, så jag har suttit och letat inspiration på ljusfat och ljusdekorationer. Några bilder hittade jag i mitt eget arkiv, och andra bilder hittade jag ute på webben. Visst är det underbart med alla underbara idéer som kläcks överallt, som vi andra får ta del av?

Idag är det ridskola och simskola som gäller, i eftermiddag skall vi börja så smått med att tömma vardagsrummet. Underbart!

Ha en härlig lördag!

111016-032

Bilden är tagen i vårt uterum som vi hade i radhuset…

111016-037

111016-055

111016-066

Använd säsongens grönsaker till mer än att äta!

Detta måste jag prova, har ni gjort det?

Bild från halsorummet.se

Bild från handverkarna

Bild från Hus och Hem

ljusfat01

ss_100963394

DIY Cosy home

victoriabrikho.se

Victoriabrikho.se

2 thoughts on “Ljus på bordet

Kommentera

