Att finna inspirationen i en Otto

När vi flyttade hit till huset hade jag en levande dröm om en alldeles egen fotostudio. Den drömmen gick i uppfyllelse och hela förra hösten och lite in på vintern hade jag fullt av gäster i studion, tvåbenta som fyrbenta.

Men i takt med att alla problem i huset växte, och att jag fick ett heltidsjobb, så skyfflade jag undan glädjen i fotostudion, tills den var så liten att jag inte ens mäktade med tanken att gå ner och sätta igång blixtarna och köra ett gäng bilder ”bara så där”, precis som förr.

I snart 9 månader har den stått i princip tom, min studio. Men idag. Idag kom inspirationen, i form av en 9 månader gammal pojke vid namn Otto. Och bannemej, jag känner glädjen i att fota igen, och jag hoppas den växer sig starkare SNABBT!

131013-011 131013-024 131013-046 131013-079 131013-107 131013-130 131013-140 131013-149

One thought on “Att finna inspirationen i en Otto

Kommentera

