Julstämning

God morgon!

Sakta men säkert börjar julstämningen höjas. Beställde några julklappar på nätet igår, nu är det kvar en grej till Elias, en till min mamma och en till min tvillingsyster! Å så en till grannen…:-)

Igår fick jag veta att det varit tjuvar på gården nere i dalen, och jag FATTAR inte varför folk inte kan sära på ditt och mitt!! Så nu känns det otryggt hemma i mörka Larsered. Blä. Som tur är har vi grannhundar som inte släpper vårt hus med blicken, de ser alltid till vårt hus, även om vi inte bett dem…:-)

Igår fick jag tid att pynta lite utanför entrén och igår kväll började jag och Hannah ta fram julsakerna inomhus. Ikväll kommer nog kyrkan upp!

Ha en härlig torsdag, vänner!

20131212-074612.jpg

20131212-074619.jpg

20131212-074626.jpg

20131212-074632.jpg

20131212-074638.jpg

Kommentera

