JUL och ljus

Ikväll sitter jag med ett riktigt och efterlängtat LUGN i kroppen. Jag och Hannah har varit i stallet och hon har fått rida Rasmus, vi har varit på luciafirande på Elias förskola (världens sötaste pepparkaksgubbe var han!) och ikväll har jag fått tända mina älskade ljus och JUL-bokstäverna fick sin plats på kistan. Måste hitta häftmassa någonstans bara, de står lite vingligt…

Imorgon är det ridskola för Hannah och sedan är det julpyssel nere hos Susanne tillsammans med barnen – skall bli så mysigt!!

Kram och ha en go fredagskväll! Imorgon visar jag recept på mint- och kakaokola….

131213 042 131213 045

2 thoughts on “JUL och ljus

  1. Sandra

    Den där kolan såg riktig smaskig ut!
    Visst är dom söta dom små Sötnosarna!
    Ikväll är vi halvt barnfria. Wiggo är hos min pappa och imon ska Noah t sin farmor och farfar! Vi ska ut och ha en barnfri kväll!! Ska kolla ”kids” på Draken! Med Peter Apelgren och Mannheimer!
    Kan du ses
    På tisdag????

    Ha en skön kväll
    Kraaaaam

    Svara

Kommentera

