Måndag morgon

God måndag morgon!

Hela förra veckan fick vi njuta av det vackra vintervädret. Katterna tycker konstigt nog lika mycket om detta vädret, som alla andra. Kerstin gjorde en så härlig vurpa häromdagen, så jag och Hannah kiknade av skratt. Sen gjorde hon en sån där vanlig katt-överslagsmanöver och låtsades som ingenting.

I helgen har det varit ridskola, och kompislek, och IKEA-besök. Jag åkte och köpte två HEKTAR taklampor till matsalsbordet, och det blir så bra! Skall visa bild i ett senare inlägg.

Idag påbörjar jag min tredje vecka med LCHF. Det har väl inte varit superenkelt, men det har inte varit jättesvårt heller! Jag syndade i fredags, och åt en semla tillsammans med min arbetskamrat/semmelpartner, men har haft så ont i magen sedan dess så jag vågar nog inte mig på något sånt på ett tag igen!

Jag hoppas ni får en bra måndag!

20140203-060957.jpg

20140203-061018.jpg

One thought on “Måndag morgon

  1. Sandra

    Ja va där detta för väder… svinkallt när det är plusgrader och varmare när det är minus! konstigt va!!!
    Här har vi också haft fullt upp! Spenderade HEEELA dagen i Partille ishall! cup!! de fick spela mot sina lagkamrater då båda lagen gått vidare och hur rolig är den då!!
    Nästa vecka är det sportlov! är det jobb eller hemma som gäller?? kanske vi kan ses en dag efter jobbet då! Tisdag kan jag inte det vet jag redan nu!

    Kram på dig

    Svara

Kommentera

