Positiva tankar…

Imorgon har jag en ledig dag tillsammans med barnen, och jag har mina funderingar på vad vi skall hitta på. Hannah har ju sportlov, och på torsdag och fredag skall hon vara med på ”Käpphästmästerskapen” på Clarebergs ridklubb, det ser hon väldigt mycket fram emot!

Det är inte mycket som går min väg just nu! Känns liksom motigt på något sätt. Men ändå hoppfullt. Vet ni vad det konstiga är? Att jag ser fram emot att få lösa upp alla trådar! Jag ser fram mot att få lösa problemen, ett efter ett och känna hur det lättar från mina axlar…och så kommer ju våren snart, det har jag bestämt.

140206-023

Green Gate kökshanddukar, från baldershage.se

Kommentera

