Light Make Over av sänggavel

Ni minns väl hur sänggaveln såg ut innan? Här har jag hänt upp och vikt in mitt gamla överkast från mitt flickrum på Fredholmsgatan 23…

Det blev lite ”blekt”, men jag skall försöka hitta kuddar och något mer som tar upp den gröna färgen i överkastet, så kanske det blir lite bättre. Kanske lite Honeycumbs eller Pompoms? Har ni några förslag?

Paraplyet som hänger på stegen är ju egentligen rekvisita till mina fotograferingar, men jag fick en vild tanke om att hänga upp det i taket, haha!

Ja just ja, jag skulle ju berätta en rolig sak – min hemsida för mitt företag är uppe igen, om än i något enklare version. Jag tar nu emot bokningar för fotograferingar till våren och sommaren, och håll utkik, kanske blir det någon tävling också….

www.ceciliawinge.com

140212-016

2 thoughts on “Light Make Over av sänggavel

  1. Sandra

    Wow så snyggt det blev!!! Hela sovrummet är ju kanon fint!!
    Mokkasin.se/com har fina saker… Och hm också!!
    Hoppas allt är bra annars! Hur ser nästa vecka it för en fika?
    Kram Sandra

    Svara

Kommentera

