Dagens outfit!

Jag har flexat bort lite timmar nu på förmiddagen, vid elva skall jag hålla i Hannahs hand när hon får sin vaccination. Sen drar jag in till jobbet för att jobba arslet av mig några timmar, innan det är dags för After Work som jag drog igång för några veckor sedan.

Men! Jag kör idag ”Dagens Outfit”, troligtvis är det premiär för en sådan sak i min blogg. Men jag hittade en så snygg överdel häromdagen, att jag bara var tvungen att köpa den. Ni vet, hur det brukar vara, att man går in i en affär för att köpa kläder till sig själv, och kommer ut med kläder antingen till mannen eller till barnen? Sån är jag, ALLTID. Men just den dagen skulle jag leta nya fodrade regnbyxor till Elias. Hans nuvarande är alldeles för stora i midjan, så de hade åkt av honom utan att han märkte det, och så satte han sig i leran på förskolan, utan att märka att de hade åkt ner. Han blev blöt, kall och lerig. Stackars! Men i alla fall. Jag hittade inte regnbyxor. Men jag hittade den här himla fina, enkla överdelen till mig, jippie!

140221-030

140221-026

One thought on “Dagens outfit!

Kommentera

