När hon fått sin present…

Igår kom min fina vän och granne hem med sin familj från en två veckor lång härlig semester, och då fick hon en låda med post – och sin födelsedagspresent! Hon önskade sig antingen en färgstark ljusstake, eller en rulle med spritspåsar. Hm. Svårt val. 🙂

140227-001 

Jag hittade ljusstaken HÄR, den tror jag kommer trivas jättebra hemma hos henne.

Det är min tredje dag som arbetssökande, men jag behöver inte söka arbete direkt – det är bara att se sig omkring här hemma! 😉 Jag hoppas dock att drömjobbet väntar runt hörnet…

One thought on “När hon fått sin present…

  1. På Selmas gata

    Oj, här har det hänt mycket ser jag! Men vad tråkigt att du inte jobbar kvar längre, har förstått att du trivts bra. Och heja heja med jobbsökandet, men vem vill inte ha dig?! Iems har så mkt fint, brukar besöka butiken på Frölunda torg och där skulle jag nog kunna köpa halva butiken bums! Din ljusstake är ju supersnygg, har en lite liknande (ja iaf med många ljusstakar i ett så att säga) som jag köpte när vi bodde i huset. Nu ligger den under soffan i hallen sedan flera år eftersom den inte får plats *suck* Kul att ditt företag är på G igen!
    Kram på dig och hoppas att livet blir lite mindre motigt snart!

    Svara

Kommentera

