Påskpynt och pyssel

Vad har ni för tips på påskpyssel? Vad brukar ni göra för att göra det lite extra mysigt hemma vid påsk? Jag själv tycker att påsk är en jättehärlig högtid, utan krav och bara härligt umgänge och lite längre ledighet. Jag brukar plocka björkris och klä med fjädrar och ägg, det är nog det enda.

Här är en bild från min väns kök. Så här har hon det även när det inte är påsk, men det är ju lika fint för det, eller hur? Tycker krukan är vansinnigt fin, jag såg liknande i olika färger på leran, på Plantagen när jag var där en snabbis idag, samtidigt som jag lämnade in vår bil på Mekonomen. Bra pris dessutom! De i ljus grålera var min favorit bland hyllorna!

130906 020

Bild: Cecilia Winge

 

Bild: Plantagen.se

Bild: Plantagen.se

Kommentera

