Tillbaka – äntligen!

Efter några veckor med högst ofrivillig tystnad i bloggen är jag tillbaka – och jag har massor att berätta!

1. Hannah har ramlat av en häst och brutit handleden – endast 1 vecka och 3 dagar kvar med gipset, hon har varit SÅ duktig!
2. Jag har fått jobb! Om än bara timanställning, men jag hoppas verkligen på förlängning – och fastanställning!
3. Altanens framsida är klar! Helt otroligt härligt, nu kan vi njuta av vårt hus och vår trädgård till fullo.
4. Jag har målat om våra furumöbler, från brunt till vitt. Vad tycker ni?

Jag återkommer med fler bilder, mer text osv, men just nu måste jag se till att få lillfisen i säng!

001 002 004 120 127 129

 

One thought on “Tillbaka – äntligen!

  1. Sandra

    Hej hej…

    Så fint ni har fått det! Ja nu har jag ju sett både på
    Fb och insta 🙂

    Så kul med jobbet! Är det heltid?? Hoppas verkligen du får anställning!

    Ses snart tycker jag!
    Kram Sandra

    Svara

Kommentera

