När man njuter med alla sinnen

Jag hade i helgen ett första tillfälle av samarbete med ”Blommiga Butiken” som ligger i Kärra Centrum. Fina Marie, som äger butiken, tog emot mig med öppna armar och stor nyfikenhet när jag frågade om ett samarbete till advent, och hade i lördags fixat iordning tre olika bordsdekorationer och en bukett till vårt adventsfirande. Hon är fantastiskt duktig och tillmötesgående, så om du har vägarna förbi Hisings Kärra, så är Blommiga Butiken väl värt ett besök! När jag var och hämtade dekorationerna smög jag runt i butiken en stund och jag såg mycket fint, bland annat en hylla FULL med pyssel till kransar och annat julstämningshöjande!

IMG_1256.JPG

IMG_1257.JPG

IMG_1259.JPG

IMG_1258.JPG

IMG_1261.JPG

IMG_1260.JPG

Kommentera

