När man älskar Eva Solo

Eva Solo har på senare år klättrat sig högt upp på min lista över vackra saker att omringa sig med hemma. Köksprodukter.se har stort urval av Eva Solos produkter. Här är delar av min önskelista.

Den här vackra fågelmataren får gärna hänga utanför vårt fönster any time, om man säger så. Svårt att ha fågelbord ute på gräsmattan när man har två hungriga katter och en valp full av jaktlust! Fågelmataren hittar ni HÄR.

fagelmatare_kula_571030_fod_4

När jag var i Dalsland över en helg tillsammans med min härliga vän Lisa, så hade hon med sig kaffebryggaren utan sladd. Så fantastiskt bra. Om jag bara fattade hur den fungerade. Herregud, vilket meck jag hade med den, när jag vaknade tidigt, tjärnen låg blank utanför husvagnsdörren och Lisa sov som en stock i barnkammardelen. Frustrationen skapade ringar på vattnet ute på tjärnen, men till slut, när Lisa vaknat och med sömndruckna ögon visat mig hur den fungerade blev jag lyrisk. Den hittar ni HÄR.

evasolo_567592_cafesolo_forside_rc3b8d_4

En snygg karaff att bjuda på vatten/vin/valfri dryck i, under vilken tid på året som helst. Men jag ser ju såklart framför mig, att jag sitter i vår vita härliga soffgrupp på altanen, under min nya paviljong, i skuggan av tältduken och sippar på ett glas isvatten. Ja, ungefär så. Den hittar ni HÄR.

vattenkaraff_4

Jag har redan glädjen av två Eva Solo vinglas i vitrinskåpet, men det skadar ju inte att ha fler, för att bjuda vännerna på ett glas Campolieti (mitt absoluta favoritrödvin!) är något av det bästa. Vackra glas gör det inte svårare, om man säger så. Glasen hittar ni HÄR.193041_w600_h600_4

 

Kommentera

